Drepturile consumatorului sunt conform prevederilor OG 21/92, Legea 449/2003 şi Legea 296/2004
1. Vânzătorul acordă o garanție de 2 ani de zile (24 luni) de la data cumpărării pentru persoane fizice cât și pentru persoane juridice, astfel că orice lipsă de conformitate, apărută în cadrul acestui termen, va fi asumată de vânzător fără costuri pentru consumator.
2. Lipsa de conformitate a produselor va fi constată de către compania desemnată să asigure mentenanța produselor comercializate agreată de vânzător.
3. În cazul constatării de către compania care se ocupă cu reparațiile și mentenanța produselor comercializate, agreată de către vânzător, a lipsei de conformitate a produsului, garanția este asigurată prin secția specializată și se pune în aplicare una dintre deciziile următoare: repararea, înlocuirea produsului sau returnarea banilor – după caz.
4. Consumatorul poate solicita returnarea banilor doar în următoarele cazuri:
a) dacă nu a beneficiat de reparare, nici de înlocuire a produsului semnalat defect în perioada de timp precizată de vânzător;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, fără inconveniente semnificative pentru cumpărător;
5. În cazul restituirii valorii produsului semnalat ca fiind neconform, aceasta se face la valoarea de achiziție a acestuia de către client, fără niciun alt cost suplimentar.
6. Vânzătorul are obligația rezolve problema în perioada de garanţie, în cel mult 15 zile lucrătoare de la data înregistrării reclamaţiei cumpărătorului.
7. Costul de livrare de la cumpărător la sediul PAPERBAG va fi suportat de client, vânzătorul putând ajuta la organizarea cererii de ridicare la curierul cu care colaborează, astfel clientul beneficiază de un cost mai mic al transportului, vânzătorul având prețurile de curierat negociate în baza contractului de colaborare cu firma de curierat, față de prețurile standard. Costul transportului de la vânzător înapoi la client, după ce produsul a fost reparat, va fi suportat de către vânzător (PAPAERBAG.RO).
8. Durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului şi produsul reclamat a fost recepționat de către vânzătorul sau a centrul autorizat de mentenanță și reparații agreat de vânzător în vedere punerii în aplicare a deciziei și până la data repunerii acestuia în stare de funcţionare și livrare către cumpărător.
Garantia unui produs achiziționat se poate pierde la nerespectarea de către cumpărător a următoarelor condiţii: de transport, manipulare, instalare, stocare.
Produsele achiziționate de la PAPERBAG.RO trebuie stocate/depozitate într-un spațiu: uscat, bine aerisit, fără expunere la soare și umezeală.