Dacă un produs achiziționat de la PAPERBAG.RO nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 15 de zile* calendaristice de la momentul livrării/ridicării.
Trebuie doar să completezi formularul de retur până cel târziu în a 15-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării și să alegi returnarea produsului prin curier.
Menționăm faptul că formularul de mai sus nu este obligatoriu, este un serviciu suplimentar creat de noi, pentru a veni în ajutor tău și a simplifica acțiunea de returnarea unui produs (sau a mai multor produse dintr-o comandă, după caz).
Cum poți să returnezi produsele pe care le-ai cumpărat de la PAPERBAG?
1) Completează FORMULARUL DE RETUR și asigurându-te că produsul pe care vrei să-l returnezi îndeplinește condițiile necesare.
2) După trimiterea cererii, luăm legătura cu tine prin email și/sau telefon. În cazul în care acesta este primul produs pe care dorești să-l returnezi, vom trimite la tine agentul de la firma de curierat / serviciu poștal cu care colaborăm să ridice produsul pe care vrei să-l returnezi, după ce s-a aprobat cererea de retur.
3)Te rugăm să pregătești coletul înainte de al preda curierului, produsul trebuie ambalaj corespunzător pentru a fi protejat la transport într-o cutie sau folie cu bule. Te rugăm să nu lipești eticheta de AWB pe ambalajul original al produsului.
Menționăm faptul că legea spune că un client poate returna produsul prin orice metodă de transport dorește și va fi responsabil de a achita tariful pentru transportul coletului care conține produsul (sau produsele, după caz) pentru care se dorește returul. În consecință cumpărătorul plătește TAXA DE TRANSPORT PENTRU RETUR.
Prin serviciul suplimentar de retur creat de noi vă trimitem acasă agentul de la firma de curierat cu care colaborăm, ajutându-vă astfel să câștigați timp prețios.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de PAPERBAG.RO:
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.